wtorek, 24 stycznia 2017

{224} Dziadek i babcia - Rabble (Wspomnień czar)

Hej Perełki! Jak się miewacie? Ja tak sobie...już mamy wtorek a ja nadal cierpię. A dlaczego? Powiem wszystko od początku tak po krótce. Miałam okropny ból dolnej ósemki i poszłam do dentysty. Wiedziałam, że muszę ją usunąć ( już dwie górne miałam dawno usunięte). Jednakże dolna ósemka nie dokońca mi wyszła i wrzynała mi się w policzek. Mój Dentysta oznajmił mi, że jest dziwnie ulokowana. Przed ówczesnym oznajmieniu mi ryzyka w tym : okropnego bólu przez dwa tygodnie, plucia krwią, zaścisku szczęk i możliwość utraty czucia w wargach i brodzie, zdecydowałam się na chirurgiczne usunięcie mi ósemki. Zabieg trwał tylko 30 minut- znieczulenie, cięcie skalplem, przewierdzanie zęba na trzy części i całkowicie usunięcie. Otrzymałam silne leki i bardzo mi pomagają, aczkolwiek czasem ból jest tak silny, że mnie rozrywa. Oczywiście jestem spuchnięta jak chomik, pół twarzy i zebów boli i nie mam czucia w wardze i brodzie. Mam nadzieję, że przejdzie to wszystko...

Okej Kochane Perełki, dosyć o moim cierpieniu, przejdźmy do czegoś co jest memu sercu bardzo bliskie. Dzisiaj chciałabym poruszyć temat minionych Dni Babci i Dziadka. Ze strony Tatusia, mam obu dziadków i w ubiegłe lato przedstawiłam im mojego przyszłego męża- Szymcia. Cieszę się niezmiernie, że ich zobaczyłam bo mieszkając za granicą ciężko się z nimi widywać regularnie, niestety. Ze strony Mamusi, mam Babcię Cecylię, ale mój Dziadek Stanisław umarł parę lat temu.....zmarł na Raka Prostaty i Nerek. Mówił na mnie 'smoła' bo mam natualnie czarne włosy :) Mam nadzieję, że nie czyta tego mój brat cioteczny, ale na prawdę byłam oczkiem w jego głowie hihi. Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją Babciusię Cecylię. Babcia jest moją Iskierką w życiu i bardzo ją Kocham i to właśnie ona zawsze nazywa mnie swoją Perełką. Moja Babcia bardzo wiele przeżyła, bo straciła swoich rodziców mając 9 lat , a jak była 16-latką wyruszyła sama w Świat. Potem poznała Dziadka i urodziła moją ciocię i moją Mamę . Moja Babciusia, mimo, że jest po 80-tcę nadal potrafi zrobić koci grzbiet i szpagat, uwierzycie? hihih Powiem Wam szczerze, że jak patrzę na zdjęcie poniżej to dochodzę do wniosku, że moja Babciusia w ogóle się nie zmieniła . Z Babcią zawsze świetnie się dogadujemy i mamy wiele wspólnych tematów, dzięki niej napisałam parę stron swojej książki' Wojna w oczach dziecka' i nauczyłam się wiele o życiu. Pamiętam też straszny czas, jak bardzo przeżyła śmierć Dziadka... myślałam, że tracę Babcię, że koniec jest bliski. Ale pewnej zimy moja Mamusia zobaczyła małego pieska na mrozie w czyimś ogrodzie. Biedny był wychudzony, zmarźnięty i przestraszony. Moja Mamcia po prostu go wzieła i zaniosła Babci. Piesek nazywa się Brylek i wiecie co? Babcia uratowała Brylka, a Bylek uratował ją. Od tamtej pory są ze sobą nie rozłączni. Na Dzień Babci postanowiłam ozdobić jej oryginalne zdjęcie w ramce używając różnych medii. Co myślicie o takim prezencie? Dodatkowo pragnę obdarować Babcię jej ulubionymi perfumami. Jeśli ktoś ma z Was ochotę na zniżki to platforma Rabble ma coś specjalnego dla Was
 Zapraszam do oglądania.


















Zgłaszam swoją prace na wyzwania w :









Produkty użyte ze sklepu Retrokraftshop i od DecoArt  



I jak się Wam podoba moja praca Kochane Perełki? A teraz lecę bo ból mi zaczął strasznie dokuczać ;( 
Buziaczki :* 

 And how do you like me piece? I am off to bed now because I am like dying of pain ;( Kiss x 
Tomorrow I will translate all into the english for now (use chrome site translator) 




94 komentarze:

  1. super... Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa praca. dziękuję za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz mam mieszane uczucia jeśli chodzi o twoją pracę! Tak mi nie pasuje to zdjęcie do zdobienia. Dziwne, bo do tej pory wszystkim się zachwycałam! :(
    Co do zebisk.. wiem co czujesz.. ja miałam 8 usuwane pod narkozą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic, przeciez nie zawsze wszystko co przeze mine zrobione musi sie podobac 😄

      Usuń
  4. Babcia wygląda niezwykle szykownie. Pięknie, że macie taką więż pomimo odległości. Ja mojej ukochanej już nie mam i zawsze z łezką w oku czytam takie historie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymciu zdrówka życzę, niech Cię już przestanie boleć. O swoich Dziadkach i Babci pięknie napisałaś i piękny prezent dla Babci zrobiłaś . Na pewno jej się spodobał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ musisz się namęczyć po tym zabiegu 💐 tulam.
    Przy historii z pieskiem aż są serduchu milej się zrobiło z drugiej strony 80 lat i szpagat fiju fiju😁
    Ramka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca cudowna:)
    Temat ósemek pominę milczeniem;) Mogę Cię tylko pocieszyć, że jak już wszystko się zagoi, to szybciutko zapomnisz o bólu:)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do formy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Kochana nie mogę się doczekać tego momentu 😘

      Usuń
  8. Przepiękna rameczka :) Masz prześliczną babcię ja niestety nie mam już ani babć ani dziadków :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby szybko ból minął :* ostatnio sama nie mogłam spać przez zęba, zdrowy ząb mi umarł, 0 próchnicy ale przez martwego nerwach dostałam zapalenie i teraz mam leczenie kanałowe :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko, zdrowiej! Ósemki też dały mi o sobie znać, więc nie zazdroszczę!
    Ciekawą pracę stworzyłaś dla swojej Babci i piękną historię opisałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne!!! babcia byłaby zadowolona :)
    obserwuje i zapraszam : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca! Pięknie skomponowana! Babcia też na pewno będzie zachwycona! Szybkiego powrotu do zdrowia i życia bez bólu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca cudowna :) Trzymaj się Angeliko, oby ból jak najszybciej minął :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bardzo wzruszajacy post! Fantastycznie że mimo odległości masz dalej świetny kontakt z babcia :* moja babcia również jest iskierka w moim życiu i najważniejsza osoba dla mnie ;) co do ząbka to trzymaj się! Zapewne jest to ogromny ból i dobrze ze masz leki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Historia z pieskiem mnie wzruszyła, moja mama miała podobną przygodę. Ramka jest, jak zwykle u Ciebie , z charakterem. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca i zazdroszczę umiejętności komponowania takich prac. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam - Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ta ramka,taka pomysłowa,mi się podoba.
    Fajnie jest mieć Dziadków,a niestety nie każdy ma taką możliwość. To dzięki nim wielu z nas ma super wspomnienia z dzieciństwa.
    Trzymaj się tam i szybko wracaj do formy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Babcia wygląda przepięknie na zdjęciu, a Twoja ramka jest świetnym dodatkiem. Jest z Ciebie prawdziwa artystka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcie i oczywiście ramka! ;) To urocze jak piszesz o swojej babci ;) Widać że łączy Cię z nią szczególna więź. Ja moją także kocham nad życie i jest moją najlepszą przyjaciółka ;) a dziadka mam jednego ale Kocham go za dwóch ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Praca bardzo ciekawa,a historia,którą opisałaś bardzo wzruszająca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny prezent zrobiłaś :) Twoja babcia na pewno się z niego ucieszy :) piękna więź Was łączy. A historia z pieskiem wzruszyła mnie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna praca. Zdjęcie przypomniało mi moją mamę w tych czasach, piekna babcia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne te cudeńka! <3 i bardzo mi przykro z powodu Twojego dziadka. mi zostały się już tylko babcie, dziadkowie pomarli ponad 10 lat temu. babcie kocham najbardziej na świecie, z jedną widuję się dość regularnie, a z drugą teraz już mniej (bo mieszka w Polsce), ale przed wyjazdem oddałam jej wszystko, co mogłam, i oddaję za każdym razem, kiedy jadę do PL na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety już swoich Dziadków nie mam, a szkoda bo byli cudowni.
    Co do zęba, to zastanawiam się, czy masz takie ciało, które tak reaguje, czy takiego dentystę. Mi w wakacje usuwali ósemkę + jeszcze od razu drugi obok. ósemka okazała się leżąca (to znaczy ząb rośnie pionowo, a korzeń mocno i głęboko w bok, dwa razy dłuższy od zęba). Moja dentystka mnie znieczuliła, chwilę odczekała cyk - myk i po kłopocie. Zajęło jej to niecałe 10 minut (na oba zęby), łącznie z cięciem, rozwiercaniem i szyciem. Choć nie powiem po zejściu znieczulenia ból był potworny, a twarz spuchniętą miałam przez miesiąc. Jadłam same delikatne rzeczy, bo nie mogłam po szyciu szczęki otworzyć. Mam nadzieję że i Tobie wszystko za chwilę minie i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ja Kochana, bo Dentysta super,buzka 😘😘

      Usuń
  25. Wspaniały i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna praca . Miło było poczytac...Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wykonanie cudowne czuc w nim miłość do Twojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  28. Praca piękna a Ty się trzymaj kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna ramka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Angeliko! Bardzo Pięknie opisujesz o swoich Dziadkach i Babci, prezent dla Babci przygotowałaś piękny Na pewno Sprawi Babci radość, Babcię masz Uroczą i Bardzo przypomina Twoją Mamę, A ząbek do Wesela się zagoi.Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczus mój Szymcio też tak powiedział hihi, dziękuję Krysiu😘😘

      Usuń
  31. Współczuję tego bólu:/
    Piękna ramka ze zdjęciem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny prezent! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny blog i praca jeszcze piękniejsza! dziękuje za udział w wzywaniu, Olga dT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, jak Ty pięknie piszesz o swojej babci ! Ja nie mam już babci ani dziadka, ale byli oni w moim życiu bardzo ważni i bliscy. Często za nimi tęsknię. Przepięknie udekorowałaś zdjęcie babci !
    A ból związany z usunięciem zęba przejdzie i szybko o tym zapomnisz. Gwarantowane !
    Uściski posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana moja, doceniam Twoje słowa 😘😘

      Usuń
  35. Piękny prezent dla Babci. Dużo zdrówka dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała kartka dla wyjątkowej Babci! Niesamowite, że jest tak wygimnastykowana. Bardzo fajny prezent jej zrobiłaś.
    Bólu Ci współczuję. Ja też miałam z ósemkami przygody i ostatnie dwie usunęłam za jednym razem pod narkozą.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  37. piekny post a prezent woow! jestem pod wrazeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie i wzruszająco napisałaś. Przygotowałaś wyjątkowy prezent :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na prezent dla Babci, a wykonanie tym bardziej. Sądzę, że Babcia bardziej się ucieszy z tego prezentu, niż z każdego innego kupionego. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo współczuję z powodu bólu. Te zębowe sa szczególnie nieprzyjemne :-(

    Prezent przepiękny - każda babcia byłaby czymś takim zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawa historia i piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco i życzę dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ty wiesz, że jesteś wspaniała! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przeeeepiękna praca Perełko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks a lot :D

    Amazing project as usual :D Looks incredible

    NEW REVIEW POST | Novex Dex5 D-Pantanol: Hello shiny hair, Goodbye split ends.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam Twoją babcię bo ja nie potrafię szpagatu :)
    Mam nadzieję, że ból Ci minie.. mi 8 się zapada w dziąśle.. ale tak zwlekam z pójściem do dentysty bo to jedyny lekarz, którego się boję jak ognia :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. PRZEPIĘKNE WSPOMNIENIA! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojoj to miałaś trochę przeżyć z zębem ale teraz juz będzie tylko lepiej. No cóż a ja zazdroszczę Ci tak wspaniałej babci mi niestety to nie było dane

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniała praca !!!!!!!!!
    Mam nadzieję, że już się lepiej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny prezent :) A problemów z ósemkami współczuję, one potrafią dać popalić :/ Szybkiego powrotu do zdrowia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również obserwuję :) dzięki za odwiedziny ;)

      Usuń
  50. co za oryginalny i od serca prezent :D SUUPER :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Fenomenalna praca : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie też czeka usuwanie 8... mam ich 4 :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Prezent od serca! Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  54. Biedactwo, współczuję i mam nadzieję, że jak najszybciej Ci przejdzie. Ramka ze zdjęciem jest wspaniała, wygląda wprost przepięknie. Pozazdrościć takiej Babuni :) Fantastyczny prezent i tak od serca :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  55. O kurcze to ja myślałam że mam bardzo sprawną babcie bo zatańczyła polke a tu twoja umie szpagat no nieźle. Prezent bardzo mi się podoba, zresztą jak wszystko co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję bardzo Kochana za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna praca! Zdrówka życzę kochana!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej Kochana :)
    Jak zwykle mam zaległości w komentowaniu u Ciebie,a to tylko dlatego,że Ciebie zostawiam sobie na sam koniec.Często w ciągu dnia zaglądam na blogi w telefonie i komentuję.Ale żeby skomentować Twój blog m.in. odpalam kompa bo jak sama wiesz u Ciebie muszę zostawić więcej zdań niż jedno ;) Wygodniej pisze mi się na klawiaturze dłuższe wypowiedzi ;)
    Kochana !!! Nadal bardzo Ci współczuję z powodu cierpienia :( Piszesz,że zabieg trwał tylko 30 minut,eccchhh...Dla mnie 30 minut na fotelu u stomatologa to cała wieczność !!! Nie chcę już nawet myśleć o tym,zwłaszcza,że od trzech dni coś mój ząb zaczyna się odzywać i już go czuję,że daje o sobie znać,a to zaczyna bardzo mnie martwić :(
    Twoja opowieść o babci bardzo mnie wzruszyła. Bardzo jestem ciekawa Twojej książki :) Jest taka szansa,bym mogła ją przeczytać ??? Nawet nie wiesz jak bym chciała :)
    Twoja praca jest wg mnie idealna !!!! Z resztą wiesz,że jestem Twoją zagorzałą fanką :D Zachwycona jestem !!! Nie pierwszy raz ;)
    Powodzenia w wyzwaniach życzę :)
    A teraz lecę na nowszy Twój post :)
    -* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Słodka ! Ty zawsze dodajesz mi siły, energi i skrzydeł ! Dzięki Tobie pragnę Tworzyć dalej :* Dziękuję :*

      Usuń
  59. Piękna praca i piękna opowieść :) dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco /Dido

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne wspomnienie o babci!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawa praca i piękne wspomnienie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Very nice project! Thank you for participating in our problem!
    AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  63. This article provides clear idea in favor of the new people of blogging, that really how to do
    running a blog.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)