wtorek, 5 sierpnia 2014

{96}Recycling i trochę fotografii

Witajcie Moje Kochaniutkie ! Jak zwykle na samym wstępię muszę wam podziękować za cudowne słowa i pochwały jakie kierujecie do mnie w komentarzach. Jest mi bardzo miło i z wielką chęcią prowadzę tego bloga . Cieszę się i dziękuję wam,że jesteście Moje Perełki :*
Nie uwierzycie Kochane Moje, ale od wczoraj mamy upał. Byłam w szoku totalnym , bo już moje kurtki były na jesień przygotowane. Ja chyba zwiariuje z tą pogodą w tej zielonej krainie. Już tyle lat mineło jak tu jestem to się zdążyłam przyzwyczaić do takich anomalii, jednakże czasem mam chwilę że chce mi się na temat pogody pomarudzić ;) Wracając do miłej pogody wraz z Moim Ukochanym nie marnowaliśmy chwili , tylko wybraliśmy się na wyprawę z aparatem by porobić parę zdjęći nawdychać się świeżego powietrza. Nasza wyprawa była po bliskich farmach , polach i w parku . Nie było nas w domu całe 5 godzin i gdy już nogi mieliśmy jak z waty przycupneliśmy do naszej restauracyjki na pyszny obiad. Dzień był niesamowity i wczoraj już nie miałam siły blogować tak też dzisiaj zajrzę na wasze blogi moje Perełeczki :)
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną kartką. Pobawiłam się recycling i powstała taka misiowa kartka .



Bazę do kartki zrobiłam z recyclingowego materiału. Stronę z gazety wyrwałam i miejsce gdzie był artykuł podarłam na trzy kawałki . Przykleiłam papier z serii podróżnych , nakleiłam skrawki gazety , pobawiłam się mgiełkami i ozdobiłam guziczkami, taśmą i 3d misiem.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie w http://craftowyogrodek.blogspot.ie/2014/07/wyzwanie-gazetowe-newspaper.html



Pewnie już macie dosyć moich kartek bo ostatnio tylko je pokazuję, bo wierzcie mi kochane , totalnie mnie wciągnęły ! Jednakże, abyście się mną Kochane nie znudziły obiecuję wam jutro post z serrii rysunek ;)
Na sam koniec zapraszam was do obejrzenia mojej mini galerii z naszego wczorajszego wypadu:) Lecę teraz na wasze blogi Skarby ! Buziaki :)
















46 komentarzy:

  1. Urocza kartka z misiaczkiem a zdjęcia przecudne :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka i do tego w mojej ulubionej technice- recyklingowej:)
    Czasami trzeba się odstresować i wybyć na cały dzień, jak jeszcze przy tym można sie dotlenić to już mamy full wypas:) prześliczne zdjęcia- a szczególnie wasze mi sie podobają:) buziaki i miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy misiak, będzie cieszył oczy :) Zdjęcia fantastyczne, dobrze, że wyprawa się udała! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka świetna!a zdjęcia rewelacja!!!! bardzo lubię zdjęcia z przyrodą w tle , a Ty zrobiłaś to wspaniale! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo Basienko , tym bardziej ze masz reke do fotografowania !

      Usuń
  5. Twoja buzia śliczna, w końcu wyraźnie ją widać, jestem pod wrażeniem Pani urody:), zdjęcia śliczne, zazdroszcze talentu do robienia zdjęć, bo moje ostatnio to same porażki albo ciemne albo naświetlone, kartka ślicznota powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, jejciu.... az sie zarumienilam ..... jak mi milo , tym bardziej ze pewnosc siebie mi brak , tak tez dziekuje CI za te slowa :*

      Usuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę tej zielonej krainy! Namawiałam kiedyś męża, byśmy wybrali się na wakacje na północ i chyba wrócę do tych postanowień. Irlandia jest przepiękna. Fotograf tez z Ciebie niezły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bedziesz Basienko na polnocy to zajrzyj do mnie na poludnie :*

      Usuń
  7. Szymciu trzeba się cieszyć każdą minutą pięknej pogody,bo za chwile znów może zacząć lać.U nas właśnie się rozpadało;(
    Mnie się nie nudzą Twoje kartki,a ta jest wyjątkowa.Na pierwszy rzut oka wydaje się taka skromna i prosta,ale jak opisałaś co i jak robiłas,ja przyjrzałam się bliżej,to wielkie brawa za kreatywność;)
    Ten misiak jest słodki;)
    Kochana zdjęcia pierwsza klasa,widać,że masz artystyczną duszę.
    Buziaki wielgachne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Ilonka za tak cudowne slowa , ktorymi mnie wciaz obdarowywujesz, nawet nie wiesz jak wiele dla mnie one znacza, dziekuje ze JESTES ! :*

      Usuń
  8. misiowa karteczka cudna, foteczki piękne, jest co podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się kartki jeszcze nie znudziły, bo sama ich nie robię. Jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości - kilka skrawków gazety i uroczy misio i mamy śliczną kartkę :-). Zdjęcie robisz świetne, ale wybacz akurat portret kaczuchy rozbroił mnie najbardziej :-). Nasza trójka też lubi biegać z aparatami i jest wtedy fajna zabawa!
    I nie mogę się doczekać Twoich rysunków - w tej dziedzinie jestem kompletną amatorką, ale rysuję bo lubię :-)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNie osobiscie kaczucha tez najbardzej sie podoba zaraz po moim Mezu hihihi jutro obeicuje rysunek :)

      Usuń
  10. Kartka przytulanka:))) A zdjęcia urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka przepiękna :) a seria zdjęć niesamowita :) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka bardzo ładna ! Ale najdłużej zatrzymałam się na zdjęciach w plenerze. Dość niesamowite , ale najbardziej podoba mi się ostatnie z czerwoną różą. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka :) I talent do fotografii tez jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O prosze to sie nazywa kreatywnosc :) , super karteczka a zdjecia cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita Twoje kartki powinny być dostępne w każdym sklepie i to za niemałą cenę. Jestem w totalnym szoku. Coś pięknego♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie wyszło tło pod misiem, gazeta świetnie została wkomponowana a miś dopełnił całości. Życzę, aby się powiodło w wyzwaniu:) a zdjęcia są piękne, przyjemnością się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, a zdjęcia niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szymciu piekne te Twoje zdjęcia ze spaceru. Widac aparat Ci przypasował !! A Twój portrecik ... na cóż modelka piękna to i fotka cudna. Karteczka super , ja niestety też wsiąkłam w karteczki ale u mnie haft matematyczny.
    Melduję , że Twoja wygrana gotowa i spkowana do wysylki. Jutro leci :-) Przpraszam , że tak długo to trwało , ale kompletenie nie mogłam się wyrobić .
    Pozdrówka dla Ciebie i Szymka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kochana Ty Aniulka Ty to zawsze mi tak cudnie slodzisz :* Dziekuje Ci za to bo uszczesliwiasz mnie takimi radosnymi slowami :) Ajajaja to ja juz sie moich swiecznikow nie moge doczekac <3 :*:* Za nic mnie nie musisz przepraszac :*

      Usuń
  19. takie zdjecia lubię a miśki są całuśne i zawsze rozczulają, nieprawdaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :-). Moja droga kartki robisz śliczne więc nie znudzą mi się na pewno, każda inna i każda urocza, ta dzisiejsza to prawdziwy słodziak :-), cieszę się, że i u Ciebie zrobiło się upalne lato :-). Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Kochana, choc czasm mysle ze wrocimy do Polski :)Buziaczki

      Usuń
  21. Ale świetny misiaczek na tej karteczce! Taki ,,pulpecik". Świetna krtelucha, zwłaszcza dla malucha;) Pozdrawiam Szymeczko gorąco i czekam na rysuneczki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcie piękne, ale kartka to już istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudne zdjęcia, są fantastyczne. A karteczka z misiem słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Recycling jak najbardziej udany. Świetne zdjęcia. Generalnie fajnie tu u Ciebie. Będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna karteczka....wiem wiem karteczki wciągają....:) a jak poczujesz jak wspaniale kwiaty wychodzą własnoręcznie robione to dopiero będzie:) zakochasz się w tym:) śliczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście karteczka super !
    A zdjęcia przepiękne, a Twoje zdjęcie jest idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo udany recykling i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna kartka i piekne fotki...zycze tobie aby powiodlo sie w wyzwaniu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, "misiowa" kartka, cudna, ale to dla mnie nie nowość, u Ciebie zawsze same cuda:)))
    A galerie ze zdjęciami już kilka razy oglądałam , piękne:))), baaardzo owocny spacer.
    Pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piękne zdjecia a ta karteczka naprawdę urocza

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana z tymi kwiatkami to mnie czarujesz że Ci nie wychodzą :) :) kochana pewnikiem są śliczne .....niebawem będę robiła kursik na słoneczniki bo przekonałam Marit do podjęcia wyzwania czegoś nowego może się przyłączysz .....jeśli mi wyszły to i Wam kochane perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczka śliczna w moich ulubionych kolorkach :) Uwielbiam oglądac takie zdjątka, i miło Cię zobaczyć Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia. Uwielbiam oglądać fotografie. A kartka prze urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje moje Prełki :* Jesteście niesamowite !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)