niedziela, 17 sierpnia 2014

{102}Przepiśnik w stylu retro

Witajcie Moje Perełeczki ! Coś mnie mało ostatnio na blogu i u siebie i u was :( , ale brak mi czasu . Jesień przyszła już i teraz już zawitała na dobre...Mam wiele spraw do załatwiania i jakoś tak czas szybko mija , jednakże staram się być u was w miarę możliwości.
Stworzyłam Przepiśnik , który poleci do Ewuni w stylu retro.






Do stworzenia przepiśnika zainspirowałam się zdjęciem w http://skarbnica-pomyslow.blogspot.ie/2014/08/wyzwanie-dwutygodniowe-zainspiruj-sie.html
 I zgłaszam swoją pracę na wyzwanie .


Cupcake od razu mi się skojarzył z latami Retro, gdzie takie motywy były bardzo częste. Do tego kolory i słodkości skojarzyły mi się do zrobienia takiego słodkiego przepiśnika.

Jeszcze zanim pójdę , Martuś specjalnie dla Ciebie zdjęcie mojego wykrojnika, czy też dziurkacza. Można zrobić kwadraciki, koła, kształt owalny i udekorować brzegi ;) Buziaczki :)

Wybacz za jakość zdjęcia robiłam je na szybkości więc jeszcze dołączam kopie z google :)



Do zobaczenia Perełki :)




64 komentarze:

  1. Bardzo fajny Szymko pomysł na przepisnik zwłaszcza w stylu retro :) Fajna, bardzo ładna i przydatna rzecz :)) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki przepiśnik:) fajowski ten dziurkacz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny przepiśnik, ja właśnie myślę nad tym aby zacząć zbierać przepisy z głowy mamy i babci haha muszę się zabrać w końcu za to i poprosić je o te wskazówki "na oko" albo "wedle smaku trochę tego i tamtego " No i stworzyć muszę jakiś notesik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Aniu ! Swietny pomysl , bo kto jak nie mama i babcia wiedza najlepiej jak gotowac :) :*

      Usuń
  4. Piękny i praktyczny!
    Wykrojnik rewelacyjny. Mam tylko dziurkacze i wykrojniki brzegowe, muszę rozejrzeć się za takim właśnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ten przepiśnik, niezwykle apetyczny i super się prezentuje. Dziękuję w imieniu Skarbnicy Pomysłów :) za udział we wyzwaniu;).pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasienko :) Mialam taka nadzieje , ze bedzie apetyczny i slodki :*

      Usuń
  6. Śliczny przepiśnik Szymeczko;) Gdybyś zobaczyła mój, to chyba byś zemdlała. Co prawda, jest to zwykły duży zeszyt, ale w każdym przepisie są plamy np. ciast, które akurat piekłam;) Po prostu makabra... Ale wracając do Twojego cudeńka, to przede wszystkim jest bardzo pomysłowy. A te strony z naklejeczką ,,zupy" cudowne. Fajne tworzysz rzeczy. I pomijając ich urok - bardzo praktyczne. Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kochana , takie plamki dodaja czasem uroku , wiec napewno wyglada super i oryginalnie , tak rodzinnie :) Dziekuje CI za mile slowa :*

      Usuń
  7. Szymciu, bardzo ładny przepiśnik. Fajne w tworzeniu takich rzeczy jest to, że możemy puścić wodze fantazji:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu stworzyłaś uroczy i oryginalny przepiśnik dla Ewuni. Pomysł na styl retro jest świetny, a te tytuły działów zup i dań głównych podobają mi się:) Wykrojnik czy też dziurkacz - jak zwał tak zwał - jest super.
    U mnie jesień idzie dużymi krokami - nie tylko w przyrodzie;) Szkoła dzieci już tuż tuż. Też zaczyna mi brakować czasu:( No to jest nas dwie:)))
    Pozdrawiam serdecznie Kasia
    P.S. Mam nadzieję ,że mail dotrze. Jak co to wysyłam wiadomość gołąbkiem pocztowym;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przpiśnik ładniutki a najważniejsze że przydatny. Obdarowana będzie zadowolona na pewno. Ja dostałam prepisnik , ciesze się bardzo.
    Dziurkacz sprytny:)
    Powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny i uwielbiam styl retro!! mój przepiśnik woła o pomstę do nieba:)) cały w plamach i jakiś dopiskach, poprawkach i uwagach, makabra:( ten wykrojnik jest też superowy
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiśnik jak ta lala
    bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i bardzo praktyczny , fajny dziurkacz będziesz teraz mogła szaleć:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana moja przepuśnik zrobiłaś świetny, ale ten wykrojnik mnie zaciekawił, nieznana siła kusi mnie żeby mieć wszelkiej maści dziurkacze ozdobne, a kartki dwa razy w roku może robię i zawsze tłumaczę sobie, że dzieciom do szkoły się przyda, tak tak ładnie sobie tłumaczę :-D. Około ósmego roku życia dzieci wyrastają z chęci posiadania...ja nie wyrosłam :-D. Buziaki wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah jestes niesamowita ! Chyba po prostu tak samo jak ja masz manie zbieractwa :* A dzisiaj usiadlam w domu w salonie i przemyslalam ze mam za duzo rzeczy i brzy mi to pewien spokoj :(

      Usuń
  14. Fajny przepiśnik, nic teraz tylko pisać w nim przepisy i piec i gotować, po prostu w kuchni czarować :) A dziurkacza to Ci tylko można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiśnik bardzo gustowny a za razem bardzo kobiecy i elegancki:)
    pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepisnik za mną chodzi, pewnie jesienią w końcu cos zrobię, Twój jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takich pięknych drobiazgów nigdy za wiele :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny przepiśnik:). W ogóle idea przepiśników bardzo mi się podoba to jest coś ale zeszyty naszych babć i mam z ich przepisami tylko nazwa inna i wtedy nie były tak zgrabnie udekorowane:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny juz się nie mogę doczekać buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny przepiśnik, dziurkacz mnie zainteresował bardzo :) u mnie niestety nie uświadczysz w sklepach takich cudenek, a ja przed zakupem lubię dokładnie pooglądać. No cóż tak już jest, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. musze sobie coś takiego założyć, zeby zapamiętać wszystko co pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam samodzielnie wykonane przepiśniki - wszystko z nich jakby lepiej smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szymciu czy Ty masz dłuższą dobę od mojej?!;)))
    Kochana jesteś twórcza jak mało kto,co rusz to nowe prace,podziwiam ;)
    Piękny przepiśnik,ciekawie wszystko skomponowałaś.
    Co do jesieni,to az się boję jak czas leci.
    Ja zatrzymałam się na poczatku lata i az mi dziwnie,że liście na drzewach zmieniają kolor,a temperatura przeraża.
    Trzymaj się ciepło i nie daj się jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och KOchana Moja , starsznie bym chciala mie dluzsza dobe , no ale neistety :( Coz jesien juz na dobre nadeszla. Kurtka moja sie doczekala jej noszenia :) Buziaczki

      Usuń
  24. Całkiem fajny:) Ja mam zwykły zeszyt na przepisy, ale muszę pomyśleć i choć trochę go czymś obkleić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuje za pokazanie dziurkacza:) ale ...ale pomęczę dalej:)....a możesz pokazać wszystko co wycina????? Gdy czegoś nie znamy trudno nam to wyobrazić i to wynika z tego. A to co masz to nie wykrojnik tylko dziurkacz. Wykrojnik jest płaski, metalowy do maszynki np Big Shot. Przepraszam że męczę ale nie umiem sobie wyobrazić bo w żadnym sklepie nie spotkałam:)....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda świetnie, niestety mam zwykły zeszyt, a jak by to było ładnie mieć taki jak Twój - ale ja to chyba jestem zbyt leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł!!! Jak zawsze świetna robota !!! :)
    __________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiśnik świetny tak jak i dziurkacz! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymciu ślicznie go uczyniłaś :-)
    Piękne motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzy mi sie taki notatnik w stylu retro... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hah, prześliczny przepiśnik, słodki :) Od razu skojarzył mi się z pin up girls, za którymi ostatnio szaleję ^^
    Takie dziurkacze są chyba bardzo praktyczne, muszę sobie sprawić w najbliższym czasie ;)
    Pozdrawiam
    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny przepiśnik i o ile tańszy, niż te drogie gotowce w księgarniach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny zeszycik, korzystać z takiego to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowny! nie użyłabym bo byłoby mi żal!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo piękny przepiśnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny przepiśnik! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jest po prostu prześliczny i naprawdę taki retro boabeczkowy, a jesień i u nas już gości

    OdpowiedzUsuń
  38. przepiśnik przedni, u mnie ciągle mało takich rzeczy :) o tak, już nie uwierzę że będzie cieplej, jesień jesienią ale mogłoby chociaż nie padać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)