wtorek, 19 sierpnia 2014

{103}Papierowa szafeczka-Turtorial

Witajcie Moje wspaniałe Perełeczki ! Jak zwykle swoimi słowami przynosicie mi wiele radości i motywacjii do pracy , dziękuję wam za każdą waszą otuchę i słowa.
Nie wiem czy pamiętacie bo to już było dawno , pisałam o tajemniczym projekcie, który tworzę i w końcu już czas go pokazać. Nie jest on doskonały , nie jest on idealny, ale jednak jest i bardzo mi ułatwił życie w mojej pracowni , gdyż już mi się nazbierała masa rzeczy i tak na prawdę potrzebuję jakiegoś dobrego organizera i ładu.
Bardzo się zaprzyjaźniłam z papierem , dlatego też ta szafeczka niezwykle przyjemnie mi się robiła. A teraz pokaże wam krok po kroku :)


Wynazłam w domu stary karton po Wii i wyciełam górną ściankę pudełka.


Z tekturki wyciełam prostokąty i przykleiłam do środka aby mi służyły jako półeczki.


Środek malowałam farbą do ścian a boki obkleiłam serwetkami metodą decoupage.


Udekorowałam wstążką po boku.




Szufladki zrobiłam z ręcznego szablonu , gdzie otworek zrobiłam za pomocą nożyczek, a odrysowałam sobie od płaskiego dużego guzika ;)







Wszystko udekorowałam wstążeczkami, kwiatami i dodatkami. Teraz moja mini szafeczka w mojej pracowni spełnia się nieziemsko. Gdyż takowe małe pojemniczki na małe dekoracje bardzo były mi potrzebne. Marzło by mi się zrobić szufladki z papierowej wikliny , ale niestety do tego talentu akurat w ogóle nie posiadam :(

Moją szafeczkę zgłaszam na wyzwanie w http://szmek-bloguje.blogspot.ie/2014/08/18-wyzwanie-u-szmeka.html


To by było na tyle moje Perełeczki, śmigam bo ostatnio brak mi czasu na wiele :( tak też na długie posty nie mogę sobie pozwolić:(



76 komentarzy:

  1. Mega fajna ta szafeczka. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no kochana wyszlo świetnie ..jeśli idzie o mnie musiałabym mieć już cała duża szafę by się zmieścić ze wszystkim ..heheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam duza szafe, ale ona nie spelnia swojego zadania , gdyz ciezko mi do niej siegac po swoje szpargaly , A taka szafeczka moja jest jedynie na male przydasie bo inne by sie zawaliy :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda to podoba mi się takie coś.Podziwiam prace takie.Buziaki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie przemyślane pudełko, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zabawy ale szafeczka wygląda uroczo patchworkowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna! Może też pomyśle nad taką, rzeczy wiele a szafka już się nie domyka, bo nawciskane gdzie się da. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pokazałaś to tak jakby to wszystko takie proste i łatwe było, a ja wiem, że tak nie jest! masz talent do niekomplikowania a to bardzo ważne! pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana MOja :* Pochlonela mnie sporo czasu , ale da rade sie zrobic :*:*

      Usuń
  8. Świetny pomysł, nieuniknione że kiedys go odgapie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wykonanie. Taki organizer zawsze się przydaje, szczególnie gdy ktoś zajmuje się rękodziełem. Bo zawsze jest mnóstwo drobnych przydasiów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No po prostu jesteś niesamowita!!!! szafeczka cudna!! idealny organizer na przydasie... Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowa szafeczka. I na pewno kosztowała Cię bardzo dużo pracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale warto bylo kochana , chociaz 1/10 tych malych przydasi mam podreka :)

      Usuń
  12. Świetna szafeczka! Właśnie czegoś takiego potrzebuję do swoich przydasiów.
    Dziękuję za kursik i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna szafeczka, przydałaby mi się taka na moje pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczaczki, teraz to dopiero kochana pokazałaś co potrafisz, Twoja szafeczka jest super, przydasie mają teraz super miejsce na "leżakowanie". Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny pomysł :) i wykonanie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna szafeczka wyszła :) taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, słodka i przydatna szafeczka:) Super. Powodzenia w wyzwaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna szafeczka na drobiazgi- przydałaby się taka z szufladkami do mojego warsztaciku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no no ..nie dośc że pomysł wspaniały to jakie cudne wykonanie...to musi wygrać moja droga Szymciu i tego życzę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! super pomysł:) do tego świetne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombowa szafeczka:) tylko kupa roboty przy niej:) potrzeba dużo czasu i tyle samo cierpliwości. Może kiedyś... W Internecie można też znaleźć komórki takie właśnie kartonowe. Pamiętam, że kiedyś wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Miałam napisać komódki:) a telefon postanowił inaczej:)

      Usuń
  22. Świetna praca. BArdzo pożyteczna i bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest genialna! Ty to masz głowę pełną pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no to widzę, że kontuzje i urazy przeniosły się w przeszłość :-)

    Najprostsze pomysły sa najlepsze! Bo najprostsze! :-)

    A ile przy tym zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Bo szafeczke robilam przed moim wypadkiem :(

      Usuń
  25. Piękna szafeczka! Aż miło popatrzeć!
    Ja niestety na swoje zbiory potrzebuję szafiszcze, a nie szafeczkę... moje półfabrykaty, koraliki, kamulce i narzędzia są dość ciężkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ciezkosci trzymam w swojej szafie obok, ale taka szafeczk ana malenkie przydaie jest idealna :)

      Usuń
  26. Fajna jest ta Twoja szafeczka na różniste przydasie :) Wiadomo, że szufladek nigdy nie jest za wiele, a raczej zawsze za mało (przynajmniej u mnie)...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale z Ciebie Szymeczko ,,pomysłowy Dobromir";) Fajną wymyśliłaś szafeczkę! Niby zwykłe pudełko, a wyczarowałaś z niego taki uroczy mebelek;) I jakże potrzebny?! Ja swoje ,,szpargały" trzymam w dosyć sporych szafkach, ale wszystko muszę wyciągać, żeby dostać się do jednej rzeczy... A żebym jeszcze pamiętała, w którym pudełku co mam, to byłoby ok... Gratuluję pomysłu i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł, upracowałaś się Skarbie pewnie przy niej, te malutkie szufladeczki mnie urzekły, każda inna i wszytstkie tworzą ładną całość :-) buziaki wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniolku ! Ty jak zawsze mnie otulasz pieknymi slowami <3

      Usuń
  29. Ale dużo pracy !
    Ale efekt świetny !

    OdpowiedzUsuń
  30. O rajciu ale fantastyczna szafeczka!!! Kochaniutka napracowałaś się nad nią baaardzo wiele i pochłonęła czasu - warto było;) efekt jest niesamowity!!! Szufladki są bombowe! Każda inna i śliczna - świetne pomysły masz Kochaniutka:) Wykonanie 1-wsza klasa:))) Przemyślany projekt od A do Z - wszystko idealnie połączyłaś w całość, pasuje jak ulał;) Szafeczka w Twoim wydaniu oczarowała mnie. Pomysłowa i praktyczna no i pięknie wykonana.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia ,Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Kochana Moja KAsienko , dziekuje CI za te cudowne slowa :*

      Usuń
  31. Piękna! Podziwiam, kosztowała Cię dużo pracy:) Może rzeczywiście szufladki z papierowej wikliny zrobiłyby jeszcze większe wrażenie, ale ja też nie mam do tego cierpliwości i chyba talentu, jedyne co mi się udało z niej uwić to wianki. Szufladki to już wyższa szkoła jazdy, nie dla mnie, chociaż nigdy nie mówię nigdy :P Kochana życzę powodzenia na wyzwaniu! Organizer robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysł kapitalny Szymciu! Szafeczka wygląda bardzo ładnie i bardzo oryginalnie a w dodatku jest praktyczna. Szufladki są prześliczne! Ja bardzo lubię mieć wszystko w zasięgu ręki (co niestety nie jest możliwe) i też ciągle wymyślam różne udogodnienia.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewuniu :* Jak narazie szafeczka spelnia moje oczekiwania , aczkolwiek pewnie nie na dlugo bo wiaz bibeloto przybywa :)

      Usuń
  33. napracowałaś się kochana Szymciu ale warto było - chyba zgapię ten pomysłod ciebie ale jako pojemnik na buty bo pudełka leża osobn a tak będzię skrzyneczko półeczka i wszystkie no prawie ale te najlepsze w jednym miejscu - buziaki ślę Marii
    meila napiszę jutro -papapapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie mi bardzo milo jak zgabisz hihih Buziaki moja KOchana

      Usuń
  34. ale miałaś pomysł, świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna szafeczka, ale pracy wymagała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna ta szafeczka, chyba się zainspiruję i zrobię sobie coś podobnego na biżuterię, bo się wszędzie wala.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny pomysł. Sporo pracy Cię to kosztowało, ale efekt jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  38. Szymeczko co Ty wymyśliłaś za cudeńko ?
    Pochwalę Cię ponownie bo bardzo pracochłonne dzieło stworzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Rewelacyjny efekt pracowitego projektu :) Regali świetnie się prezentuje i jest praktyczny. Podobne można kupić, ale swój własny bardziej cieszy i jest ładniejszy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Trzymam kciuki za Ciebie w tym Wyzwaniu, bo regalik taki akuratny i bardzo pomysłowy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny tutorial :) a szafeczka wygląda bardzo okazale :) od razu widać, że to dzieło kreatywnej osóbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuje Perełeczki Moje :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczna szafeczka wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomysł świetny, wykonanie jeszcze świetniejsze:):) Bardzo mi się ten regalik podoba. Kolorowy, dużo szufladek na pierdółki, zdecydowanie w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudowna. Mi też by się taka przydała ;-). Mam taką poziomą z przegródkami, ale nie sprawdza się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  46. Rewelacyjna praca!!! dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szafeczka szałowa! Dobra robota, prze urocze takie półeczki <3 a jak się znudzi to i przerobić można bez problemu <3

    OdpowiedzUsuń
  48. CUDOWNA!
    Inspiracja jest i to ogromna!!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Podobne komódki, wykonane ze sklejki, widziałam w IKEA - niestety, były nie na moją kieszeń :( Tym bardziej wielkie dzięki za ten tutorial, pomysł zapewne w niedługim czasie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)