czwartek, 7 sierpnia 2014

{98}Kwiatowa Kartka

Witajcie Moje Perełki! Ależ wy jesteście cudowne i wspaniałe! Kochane , tak się zmartwiłyście moim wypadkiem i tyle pięknych słów zostawiłyście. Dziękuję :* Mogę waz zapewnić,że na prawdę czuję się dobrze i nic poważnego mi nie jest . Rany na dłoni szybko mi się goją dzięki specjalnemu preparatowi. Z kolanem gorzej bo trochę utykam, ale rozchodzę je i będzie dobrze :) Nie takie upadki przeżywałam w życiu ;) Hihih
Kochane Moje, dzisiaj przychodzę do was na chwilkę z kwiatową kartką jaką zrobiłam na wyzwanie. Mam nadzieję,że was nie zanudzam ;)







Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/07/wyzwanie-kolorystyczne-mru.html



Zrobiłam również kolejnego diga, tym razem dla Danusi , zapraszam serdecznie na jej bloga :)


Mam nowy program na laptopie i aktualnie go ogarniam , tak też mam nadzieję, że nie długo potowrzę dla was jakieś fajne stempelki do użycia .
Moja kochana Honoratka jak zwykle mnie motywuje i jak mi wyzdrowieje dłoń chyba wezmę się za rysowanie :) A teraz Lecę Perełki Moje, buziaczki :*



60 komentarzy:

  1. fajna karteczka, niech twoje łapki szybko się goją i nóżka też

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zanudzasz nas Szymko...kolejna piekna kartka...bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no szalejesz kochana z kartkami:) a i zdrówka życzę bo widzę, że wypadek miałaś....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka, jak każda Twoja przepiękna i nie , nie zanudzasz:) Tak mnie ostatnio druty pochłonęły, że nawet nie wiedziałam , że miałaś rowerowy wypadek, cieszę się, że nic poważnego się nie stało, bo wypadki rowerowe mogą być naprawdę bardzo groźne. Pozdrawiam i oszczędzaj łapkę i kolanko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze , ze Cie WIolu pochlonely bo uwielbiam Twoje swetry Kochana :) Dziekuje za cieple slowa :)

      Usuń
  5. Śliczna, kolorowa karteczka, te kwiatuszki są niezwykle urocze :) Wracaj do zdrówka, u mnie na małe ranki idealnie działa maść nagietkowa, a na stłuczenia używamy voltarenu i super działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna - życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Kolano możesz smarować żelem arnikowym, dobry jest i na stłuczenia i na siniaki.
    Szymeczko ślicznie dziękuję za diga, już sobie zapisałam.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Danusiu :* Ciesze sie ze dig sie udal :*

      Usuń
  7. Piękna karteczka! oj rozwijasz się także pięknie! Zdrówka dużo życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basienko :* Ciesze sie ze ide w dobra strone:*

      Usuń
  8. Szymciu dużo zdrówka :-) a kartka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu dużo zdrówka :-) a kartka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. łał Szymciu no arteczka przestrzenna super , ja nadal przy płskich siedzę. Ale za jedna kartke się nawet nie zabieram U mnie tylko hurt a to dlatego , że robię przy tym tak niesamowity bałagan , że nie chciało by mi sie sprzątać po jednej kartce. kiedyś zrobię fotkę bo to jest az niemożliwe . Dlatego staram się zawsze zrobić kilka kartek na raz. Kolejny Twój Dig świetny , ja juz poznaje na kilometr , niedługo wszystkie blogowiczki będą miały Twojego diga !!! Jesteś wielka dobra duszyczka !!
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniulka ! Staram się siać dobro jak się da ! Buziaczki

      Usuń
  11. Przepiękna karteczka! Jaka u ciebie różnorodność karteczkowa ! Wracaj szybko do zdrowia, Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka śliczna, zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolejna fajna kartka:) widać, że sie rozwijasz:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest śliczna. Kwiatki robiłaś też sama? DIG też jest piękny. Aneczka ma rację - w każdym z nich widać Twoją zdolną łapkę. Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatki sa gotowe, ja je jedynie powykrecalam na prawo i lewo ;)

      Usuń
  15. Piękna kartka, w takich pastelowych kolorach. Dawno nie widziałam równie pięknej kartki w internetach :)
    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka i wracaj do zdrówka,buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodka karteczka !
    Więcej Twoich rysunków też bym chętnie zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczka, kolorowa tak jak lubie. Przez chwilę to skarbie myślałam, że obrazisz się na mnie, no ale taka jestem co mam w sercu to i na języku, nie zniechęcaj się rysowaniem. Ja Tobie tak mówię, ale popiół na swoją głowę posypać muszę, bo też kiedyś rysowałam i odwiesiłam to na kołek na rzecz szycia...chybato czas żeby kupić sobie konplet ołówków. Buziaki wielkie skarbie i wracaj szybko do zdrowa :-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołku ! Nie ma szans takich nigdy się nie obraże , a poza tym masz na mnie dobry wplyw i zawsze radzisz dobrym slowem . Uwielbiam Ciebie <3 :*:*:*:* Jestes Kochaniutka Moja

      Usuń
  19. chyba się rozszalałaś z tymi kartkami !!!
    ale szalej Perełko ,szlaej bo masz do tego talent!!!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany! ja też nic nie wiedziałam o wypadku;( to życze bardzo szybkiego powrotu do zdrowia;)
    A karteczka jest śliczna;)
    i dig jaki zrobiłaś też jest super;)
    i nie, nie , nie , nie zanudzasz!
    Pozdrawiam i jeszcze raz wracaj szybciuteńko do zdrowia!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale energetycznie i kolorowo, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jak dobrze, że rany się goją, oby jak najszybciej :)
    Karteczka fajna ma takie wesołe kolorki, a ja już czekam na Twoje stempelki,
    na pewno będą fajne i się przydadzą :) Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Kochana , ze jesem pozyteczna dla was :*

      Usuń
  23. Widać, że kartka bardzo pracochłonna. bardzo ładnie dobierasz detale, łączysz różne elementy kolorystyczne i rozmaite faktury. Podobają mi się Twoje kartki i wcale nas nimi nie zanudzasz. Naprawdę są piękne i robione z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy ze tak mowisz Basienko :*

      Usuń
  24. Nie zanudzasz, nie zanudzasz, takimi cudeńkami to miło cieszyć oko:) Dobrze, że szybko się rany goją :) A karteczka taka trochę cukierkowa, słodka :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O proszę a mówiłaś że kwiatuszki nie wychodzą ....ha ha ha :) Szymka coś mnie tu kokietujesz:)...widzę kochana rozkręcasz się na całego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu ide na latwizne bo z wykrojniak a potem cos poskrecam na lewo i prawo :(

      Usuń
  26. Karteczka piękna. I bardzo kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szymciu kochana jesteś niesamowitą DUSZYCZKĄ :))
    W Twojej każdej pracy widac miłośc do świata i radośc życia - ta kartka jest piękna i widac , że jesteś w tym coraz lepsza :))
    Wszechstronna , ciekawa świata ...... to jest to !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szymciu ,każda z nas zajmuje się przez jakiś czas jednym i tym samym,ja na przykład wikliną,więc nie martw się ,że nas zanudzasz,bo tak nie jest;)
    Śliczna ta karteczka,bardzo mi się podoba ten hmmm oliwkowy papier z siateczką,dodaje mase uroku całej pracy.
    Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ilonko , jestem na prawde wspaniala osobka :*

      Usuń
  29. Śliczna jest! Zapraszam do siebie. Byłabym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami ;) co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham kolorki, dlatego praca mnie zafascynowała!;) Kwiatki są wspaniała, mam nadzieję, że Ty tak samo wyzdrowiejesz i rozkwitniesz jak one!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna kartka :) Życzę Ci zdrówka i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Perełki Moje najukochansze ! Dziekuje wam kazdje z osobna tak cudownych slow jakie kierujecie do mnie !Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Na prawdę robisz tak piękne rzeczy... WOW... Nie myślałaś o tym ,żeby sprzedawać swoje arcydzieła? Kochana chciałabym Ci serdecznie podziękować za tak liczne komentarze na moim blogu. :-)
    Serdecznie zapraszam, raz jeszcze : www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam Cie gorąco.
    Ada, buziak :***

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocza kartka, bardzo fajnie zrobiona. Wracaj Nam do zdrowia kochana :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza kartka, bardzo fajnie zrobiona. Wracaj Nam do zdrowia kochana :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana..to jest cudo.Wkładasz swoje serce w każdą prace..Dlatego one są niesamowite. Tak jak Twój cały blog. Super, że mogę tu być!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez mi milo Kasiu Kochana :* Bo pochwala od Ciebie jest na prawde dla mnie wazna !

      Usuń
  38. Dziekuje Moje Perełeczki za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)