piątek, 15 sierpnia 2014

{101}Kartka z fioletem i wykrojnikiem:)

Witajcie Moje Perełeczki! Ależ wy jesteście Kochane ! Dziękuje wam bardzo za waszą troskę i życzenia oraz przemiłe słowa, bardzo to wiele dla mnie znaczy. Dziękuje !:* Mam nadzieję, że w podziękowaniu mogę się chociaż narazie odwdzięczyć nowymi stęmpelkami , tak też zajrzyjcie do zakładki ze stempelkami:)
Ostatnio mój Ukochany Mężuś Piękniuś zrobił mi wspaniały prezent. Otóż kupił mi zestaw papierów Vintage a do tego wykrojnik wielofuncyjny ! Strasznie się ucieszyłam bo bardzo chciałam mieć taki dziurkaczek aby móc trochę po upiększać swoje prace. Jak narazie głównie skupiam się na robienie niespodzianki dla pewnych osóbek, ale między czasie kiedy mam czas i mój kciuk na to pozwala to nadal tworzę. I tak dzisiaj przychodzę do was z karteczką gdzie wypróbowałam swój nowy wykrojnik :)





Oczywiście fiolet płata figle przy robieniu zdjęć więc jak widać odcienie trochę się różnią. W realu kolor jest najbardziej zbliżony do tego na drugim zdjęciu.
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w http://paperpassionpl.blogspot.ie/2014/08/wyzwanie-nr-1.html


Jeszcze za nim polecę w krainę snu z mym Aniołem czyli mym Ukochanym , muszę się wam pochwalić co mi za niespodziankę przyniósł ostatnio listonosz.
Jakiś czas temu wygrałam Candy u Aniulki a nagrodą był świecznik i nasza kochana duszyczka pozwoliła nam wybrać sobie motyw na świeczniku . Oczywiście od razu wpadła mi w oko serwetka z ptaszkiem . No bo przecież ja uwielbiam ptaszki<3 I Aniulka mi stworzyła piękny świecznik z ptaszkami. Boziu !!!! Przecież ten świecznik jest jak marzenie ! Mnie i Mężowi bardzo się spodobał i teraz dumnie dekoruje nam ławę. Uwielbiam go podziwiać. Aniulka dołączyła herbatki, kawusię, piękną karteczkę z haftem matematycznym,scrapki i serweteczki. Kochana Moja Aniu jesteś wspaniała i uszczęśliwiłaś mnie bardzo owym prezentem <3




Drugą piękną niespodzianką było wymienienie się prezentami z Kasieńką. I Kasieńka również obdarowałą mnie motywami z ptaszkami , moimi ulubionymi. Cóż za cudeńka!Dostałam piękną podusię, urocze serduszka i cudowną torebkę. Dodatkowo dostałam od Kasieńki karteczkę i herbatkę. Droga Kasieńko , strasznie się ucieszyłam z Twojego prezentu ! Jestem bardzo szczęśliwa i dziękuje za tak wspaniałe prezenty ! Nie mogę się na nie na patrzeć , są cudowne !
Jeśli chcecie zobaczyć co ja wysłałam Kasi wejdzie tu Klik




Dziewczyny Moje Kochane ! Obydwie obdarowałyście mnie prezentami z motywem ptaszka, który tak bardzo Kocham i poszukuję. Serdecznie wam dziękuję jesteście wspaniałe ! I wasze prezenty nabrały dla mnie bardzo dużą wartość sentymentalną. Już na zawsze zostaniecie w moim życiu i za to dziękuje:):*

Kochani a teraz kończę już posta . Taka ciekawostka dla tych co mają lub będą mieć szczurki . Ostatnio zauważyłam,że mój szczurek ma wszoły , takie czerwone robaczki które wiją się w sierści. Bardzo się tym zmartwiłam, ale natychmiast udałam się do sklepu weterynaryjnego i po prosiłam o kropelki dla szczurka. Oczywiście takowych nie mieli i musiałam wziąc na fretki . Az tego względu, iż fretka jest większa niż szczurek zużyłam tylko połowę kropelek. Wszystkie wszoły po umierały i zrobiłe się szare. Grzebieniem martwe wyczesałam a Gumiś jest teraz szczęśliwy :)


I tak o to takim akcentem kończę swojego długiego posta. Buziaczki Kochane :*


57 komentarzy:

  1. urocza kartka, bardzo fajny ten wykrojnik. gratuluję wygranej, piękne świeczniki dostałaś i ciekawe przydasie od naszej Ani. Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Szymciu ile otrzymałaś pięknych ptaszkowych prezencików!!! Śliczności na które można patrzeć i patrzeć... Prezencik od Męża wspaniały:))) - twórczy no i wzięłaś się do dzieła ;) Mimo chorego kciuczka tworzysz pełną parą - uparta z Ciebie Kobietka;) Karteczka jak zawsze wygląda ślicznie a mi słówek w moim słowniczku brakuje na opisywanie;) Wykrojnik przetestowany;) - efekty super:)))
    Ktoś bardzo się ucieszy z niespodzianki od Ciebie:)
    A Gumiś ma troskliwą panią:)
    Pozdrawiam Kasia
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam;) tylko z pytankiem czy mój mailik dotarł do Ciebie?

      Usuń
    2. Kochana MOja nic nie dostalam :(

      Usuń
  3. cudna kartka z fajnie zadartym papierem i piękne prezenty - nie dziwię się że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę z karteczkami śmigasz niesamowicie:) wykrojnik to strzał w 10:) Mam prośbę możesz pokazać na poście ten wykrojnik wielofunkcyjny--jestem ciekawa:)Prezenty super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne prezenty dostałaś:)) a i karteczka bardzo mi się podoba:) Udanego weekendu kochana:) pozdrawiam bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mąż to Skarb!!! Śliczna kartka! Wymianka wspaniała, a Ani prezencior...ech, kocham Ani świeczniki, a już ten sikoreczkowy zestaw po prostu rewelacja!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka prześliczna, a paczuszki wspaniałe dostałaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochany mąż! :) kartka po prostu zachwyca. Jest cudowna!
    Prezenty i wymiana świetna. Świeczniki i torebka bardzo mi się podobają :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest śliczna:) A męża to tylko pogratulować :) co do prezentów to świecznik z modraszkami bardzo mi się podoba, że z chęcią Ci go ukradnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szymciu, karteczka z nowymi wykrojnikami prezentuje się wspaniale. Kolor nigdy nie wyjdzie w kompie taki jak ma być, a stwierdziłam to oglądając swoje zdjęcia na dwóch różnych komputerach ( są zupełnie inne):))))))))))))
    Gumiś na pewno teraz będzie bardziej radosnym szczurkiem, bo nie będzie musiał znosić nieoprządanych zwierzątek w swoim towarzystwie :) Proszę pomyrdać Gumisia za uszkiem ode mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach Szymciu kochana znowu widzę u ciebie piękną karteczkę, a ten dziurkacz cudny, prezenciki dostałaś bardzo fajne. Gratuluję. A pozdrowienia dla Gumisia (jak ja kocham szczuraski). Pozdrawiam papap

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie kartki i wszystko co robione ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle tu cudności, że nie wiem gdzie patrzeć :) Karteczka świetna, bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :) Wymiankowe prezenty śliczne, tyle fajnych rzeczy dostałaś :) Szczurkowi dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie warstwowe kartki,więc jak dla mnie Twoja praca jest świetna;)
    Kochanego masz tego męża,dobrze,że rozumie Twoja pasje i w ten sposób Cię wspiera.Mój Mariusz też bez marudzenia biegał ze mną po sklepach i kupował co rusz nowe materiały do pracy.
    Szczuraczek jest słodki.Nie wiem czy Ci pisałam ,że mieliśmy dwa szczuraski,ale niestety został nam jeden.Fajne zwierzaki.
    Uściski wielgachne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurki sa niesamowite uwielbiam te zwierzatka , buziaczki Kochana :*

      Usuń
  15. Piękna kartka,gratuluje także wygranej i wymianki same cukierasy oraz zapraszam na candy do mnie ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała karteczka, piękny dziurkacz, całość obłędna:))))gratuluję pięknych prezentów i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka świetna bardzo mi się podoba fioletowe koło (skupiające uwagę), na jaśniejszych kolorach, jednak uważam, że boczny panel w tym kolorze jest za szeroki ale ostatecznie to drobiazg. Motywy ptaszkowe cudne, sikorki w sam raz na Boże Narodzenie, bardzo podoba mi się chyba torba z tymi ptaszkami na jarzębinie, cudne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka cudna! A kolorek fioletowy fajnie się wyróżnia i zwraca na siebie uwagę.
    Prezenciki dostałaś cudne. I te piękne motywy ptaszkowe - urocze!

    OdpowiedzUsuń
  19. karteczka śliczna, powodzenia w wyzwaniu, wymianka bardzo udana, bo śliczne rzeczy obie dostałyście a świecznik super się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka super, bardzo ładny dobór kolorów, pasują do siebie, no i ta warstwowość, podoba mi się to bardzo:-) trzymaj się cieplutko kochana :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Alez Ty masz tego mężusia kochanego, wykrojnik super, karteczka cudna :)
    No i te nasze kochane dziewczyny, cudnymi prezentami Cie obdarzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna karteczka, super kolorystyka:) kochanego masz męża tylko pozazdrościć:) super wykrojnik:) słodki szczurek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka rewelacja! bardzo fajny ten motyw no i życzę powodzenia w wyzwaniu, a Twoje prezenciki po prostu świetne!!!! Fajnie być tak mile obdarowanym, ale i obdarowywać jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję prezentów :) Kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna karteczka, świetnie skomponowałaś akcenty z nowego wykrojnika.
    prezenty rewelacyjne, podusie są przesłodkie.
    Ja wiele lat hodowałam szczurki, na szczęście nigdy przez żadne robactwo na nich nie musiałam przechodzić. Teraz szczurki ustąpiły miejsca mojemu kochanemu 1,5 rocznemu Szkodnikowi ;)
    Pozdrawiam i jak masz ochotę zapraszam na candy do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szymciu Kochana nawet nie wiem od czego zacząc ?
    Tak pięknie zawsze piszesz o Waszej miłości i do tego jesteś taka ciepła i troskliwa ....
    Do tego ta karteczka przecudnej urody :))
    Cudowne prace wymiankowe i najbardziej cieszy szczęśliwe zakończenie dla Twojego zwierzątka :D
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pękna karteczka! Trzymam kciuki za zwycięstwo:) Zazdroszczę Ci wykrojników:) Może kiedyś sobie kupię,póki co wymyślam proste kartki:)
    Pozdrowienia dla Gumisia, szczury to mądrale:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoja karteczka Szymeczko nie może być nieładna...Bo wszystkie dzieła wychodzące spod Twoich rąk są nadzwyczajne! A dlatego, że jesteś nadzwyczaj uzdolnioną osóbką;) Odnośnie szczurków możesz do mnie napisać na adres; margaret05@onet.eu Mój syn ma obszerna wiedzę na ich temat, bo ma ich ponad 20.... Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco i dziękuję za systematyczne odwiedziny na moich blogach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje CI barzo, maila zapisalam wiec bede mpisac jak bede potrzebowac pomocy , dziekuje CI niezmiernie :*:* :*

      Usuń
  29. Super nagrody, a prezent wyśmienity, o żeby mi tak mój kupił ::D ale na razie jestem na etapie zakupów odzieżowych, w końcu po ciąży zrzuciłam, nawet z nawiązką, to trzeba się ubrać, bo dwa lata nic nie kupowałam bo a nie pasowało na mnie nic, b szkoda mi było. To teraz szalej dusza, piekła nie ma. Że pozwolę się zapytać, pracujesz gdzies? Bo ja też mam tatuaże, ale pochowane, jednak tego roku na kolejne urodziny zrobiłam sobie pół nogi na łydce i zastanawiam się, jak podejmę chęć pracy po odchowaniu młodej, jak to wpłynie na rekrutację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie chodzę do szoły ale z praca nie mialam problemu , mysle ze i Polska bedzie miala mentalnosc powoli jak na zachodzie ,:)

      Usuń
  30. Ja już wróciłam i nadrabiam zaległości wizytowe:) Oj widzę, że u Ciebie się dzieje....karteczka świetna. U mnie na kompie wygląda na granatową ale tak czy siak bardzo ładna:) Do mnie świeczniki też dotarły i naprawdę aż miło na nie po patrzeć. Zawsze oglądałam je zza szklanego ekranu a teraz stoją na półce i cieszą oko:P Twój ptaszkowy motyw chusteczkowy jest bardzo ciekawy i powiem, że nie sądziłam, że ktokolwiek wybierze właśnie taką serwetkę a tu proszę:) Prezentuje się cudownie. Gumiś jest słodziutki, przypomina mi o swoich myszkach które miałam i które były prze kochane .Szczurków nigdy nie miałam i raczej mieć nie będę ponieważ mój mąż nie lubi za bardzo gryzoni:P:P Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka przecudna !
    Ale prezenty też piękne dostałaś, a szczurek wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczka jak zwykle śliczna! Dzisiaj jak widzę bogato w prezenty :-). Wszystkie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne i karteczka i prezenty. Miło mieć takiego męża. Sama tego doświadczam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. karteczka śliczna! fiolecik ekstra ją ożywia :) A te ażurki są super!, świetnie zdobią karteczkę, ten wykrojnik to musi być super sprawa, choć nie mam pojęcia jak on wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczka wyszła rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny szafirowy akcent na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Karteczka jest piękna !!! Podoba mi się wykrojnik i pozaginane warstwowo papiery . Jeśli chodzi zaś o szczurka - to moja córka miała dwa, ale żadne insekty się im nie przytrafiły. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna karteczka pięknie się rozwijasz Szymko droga, nawet mąż docenił i cudne prezenty Ci sprawił, pogratulować takiego męża:)) Prezenty śliczne i będą piękną pamiątką. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  39. kartka urocza - moje kolory, ależ Ty jesteś kreatywna i bardzo zdolna, pozdrawiam, El

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale Ty to masz dobrze z tym mężem... takie piękności Ci kupuje...Mam nadzieję tylko, że prezent był spontaniczny bez podtekstów i nie będziesz musiała potem odrabiać za niego w "polu" haha... Żartuję oczywiście! Piękny prezent to i kartka musi być piękna. NIe może być inaczej. Wymianki też bardzo udane :) Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ super warstwowa karteczka:) Dziękujemy za udział - DT Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion :) Powodzenia !!! Zapraszam na kolejne nasze wyzwania już wkrótce :) Agnieszka
    P.S. głaski dla szczura - miałam kiedyś dwa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)