poniedziałek, 25 sierpnia 2014

{105}Kartka z Damą

Witajcie Moje Kochane Perełeczki! :* Jestem i żyję, gdyby ktoś się pytał hihihi. Dawno mnie nie było po prostu staram się troszkę odpocząć od komputera. Często się zdarza,że bez przerwy przez 5 lub 8 godzin siedzę przed komputerem co powoduję u mnie skurcz mieśni w gałkach ocznych. Zapewne wiele z Was tak ma. Mimo,że muszę na codzień nosić okulary to i tak nie zawsze one mi pomagają. Mam to od zawsze, taką przypadłość miałam kiedy pracowałam w banku i ciągle się ślepiłam w monitor. Na całe szczęście ten etap w życiu jest już za mną:)
Podsumowanie ogólne: mój paznokiec wygląda jakby miał odpaść i mam nadzieję , że tak się stanie . Mój Mężuś wciąż czeka na badania czyli wszystko bez zmian.
Dziękuje Moje Kochaniutkie,że tak się troszczycie o mnie . Wasze słowa zawsze dają mi wiele otuchy i dodają energii do działania.Aktualnie pracuję nad paroma projektami, które pokażę już niedługo.
W piątek spotkała mnie wspaniała niespodzianka i jestem niezmiernie szczęśliwa! Ale jeszcze nie mogę się pochwalić więc proszę was o troszkę cierpliwości :)jestem pewna,że będziecie się cieszyć razem ze mną:*
A teraz kartka ....








Kartkę zgłaszam na wyzwania w

http://blogscrapandme.blogspot.ie/2014/08/wyzwanie-z-mapowska.html



i w http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/08/diabelskie-wyzwanie-z-eko-deco.html



W karteczce zrobiłam ramkę z wykrojnika dodałam scrap z Damą, napis i moje papiery od Mojego Męża. Uwielbiam warstwy i przedarcia ! Chciałam wszystko utrzymać w chłodnych kolorach, ale z nutką romantyzmu . Tylko dźwięk fortepianu by się przydał ;)
Jeszcze na koniec filmik z yt dla Marty jak działa mój wykrojnik :)



Teraz lecę nadrabić zaległości u Was :* Buziaczki


47 komentarzy:

  1. No i co ja mam pisać Szymeczko, jak Ty tworzysz wszystko przepięknie?! Człowiekowi po prostu brakuje słów, by wyrazić zachwyt?! Karteczka piękna, jak wszystkie Twoje prace;) O okularach i siedzeniem nie wspomnę, bo 11 lat siedziałam przed kompem od godz. 7.00 rano i często do 01 w nocy. A teraz powinnam ich używać, ale zapominam?! No i teraz zdjęłam, bo wciąż koncentruję się tylko na oprawkach:) Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka .Jakos umknął mi poprzedni wpis , ale rysujesz genialnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest i tak jak chciałaś taka romantyczna, delikatna, bardzo mi sie podoba. Ja też robie sobie przerwy w gapieniu sie z monitor, o oczy trzeba dbać. Też chodzę w okularach jak nie zapomnę założyć hi hi hi :-) buziaki wielkie kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pracuję przy komputerze więc chcąc nie chcąc spędzam przy nim większość dnia. Teraz przynajmniej monitory są przyjazne ale kiedyś....
    Urocza jest ta karteczka. Pięknie nawiązałaś tłem do koloru sukni damy. Ja bym ją nazwała "Zamyślenie". Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety komputer to zło...ja okulary noszę od 20 lat, od 14 pracuję przy komputerze po 10-12 godzin i teraz bez nich nigdzie się nie ruszam bo nic nie widzę..Dbaj o siebie, oby zejście paznokcia było jak najmniej bolesne. Kartka jest cudna, bardzo klimatyczna:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymeczko piękna i klimatyczna praca. Jestem pod wrażeniem i się zachwycam. A jest czym. Mam nadzieję, że nie przestaniesz nas zadziwiać. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka miała być romantyczna i jak najbardziej jest. Ramka z wykrojnika jest wspaniała. Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka urocza. Wykrojnik genialny, ... też nie miałam pojęcia jak on działa. Dzięki za filmik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No super karteczkę zrobiłaś, widzę wykrojnik bardzo przydatny i jakie śliczne rzeczy dzieki niemu wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka super i dziurkacz wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  11. chłodny romantyzm z Irlandii przyleciał :-)

    pozdrawiam okularnice, kto jeszcze nie nosi okularów choć powinien? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszę ten fortepian, gdy na nią patrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka obłędna :-) bardzo mi się podoba!!!! Szymciu z wielką przyjemnością się czyta Twoje posty bo bije z nich tyle ciepła, że aż chce się tu zostać....

    OdpowiedzUsuń
  14. coraz ładniejsze karteczki robisz:) ta jest cudna i bardzo w moich klimatach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. karteczka śliczna, optymistycznie nastraja

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna, romantyczna karteczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szymciu aleś Ty tajemnicza! Nowe projekty tu znowu niespodzianka no kochana przecież ja się nie będę mogła doczekać co masz nam do pokazania! A Karteczka piękna zresztą jak każda Twoja praca:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka jest piękna! Ale jakby mogło by być inaczej , jak Ty taka zdolna dziewczyna jesteś ;)
    Współczuje z powodu paznokcia, niby taka mała rana, ale mnie ciary przechodzą jak o czymś takim słyszę , brr... Oby szybko się zagoiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, zawsze podziwiałam taki takie talenty do robienia kartek, ja niestety nie mam takich zdolności :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za filmik:) ....chyba mężuś sprawił BS lub inny sprzęt co robi to samo:) tak myślę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna rewelacyjna kartka w stylu retro :) To dobrze że twój palec ma się lepiej, na pewno paznokieć odpadnie, albo wypchnie go nowy. Mnie też oczy dokuczają, jak za długo siedzę przed monitorem. to taki efekt uboczny blogowania :)) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kartka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. urocza karteczka, piękne kolory :) dziurkacz brzegowy świetny, bardzo wiele może zdziałać :) ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szymciu masz talent i masz gust,bo każda Twoja praca jest piękna,przemyślana i dopracowana.
    Nie inaczej jest z kartką,romantyczna i śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest Twoja karteczka. Życzę Ci, żeby paluszek jak najszybciej się zagoił.
    Od jakiegoś czasu sadzę się na taki wykrojnik, ale finanse na moje fanaberie są dość ograniczone, a i tu w Polsce nie ma takiego ładnego wzoru :( jaki bym chciała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. oj tak, komputer potrafi nieźle wymęczyć oczy :/
    a kartka śliczna, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny motyw wybrałaś! Karteczka wygląda prześlicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka wygląda naprawdę uroczo :) Bardzo fajny jest wg mnie ten scrap z damą (cokolwiek to znaczy...).
    Z oczami to nie tak prosto, też własnie mam problem i nie wiem, czym to się skończy...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szymciu widze ze rozwijasz skrzydła i karteczki są co raz ladniejsze a wykrojnik jaki dostalas od meza jest cudny az Ci zazdroszcze . Wracajcie szybko do zdrowka. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest śliczna :) zapraszam do siebie. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest naprawdę prześliczna no a Tobie zdrówka zyczę ehhh z tymi paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna i nastrojowa karteczka :))
    Zdrówko jest najważniejsze , zatem dbajcie o siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna karteczka , wykrojnik świetny. Zdrówka Szymciu życzę

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna ta karteczka. Wszystkie elementy tak ze sobą współgrają, że nawet myślałam, ze taką ją namalowałaś na karteczce. Wykrojnik cudny i super się sprawuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. rozważna i romantyczna ta Twoja dama,,,,,:) zdrówka życzę i czekam na dobre wieści:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta okrągła ramka do obrazka, ktory wychodzi z pod niej jest świetna. i bardzo mi się podoba dobór kolorów :)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna ta kartka. Bardzo klimatyczna i romantyczna. Ta ciemna ramka super tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna kartka! i pięknie przyozdobiona ta dama! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Karteczka piękna !!! A jeśli chodzi o komputer to zdarza mi się robić sobie dzień bez komputera lub nawet dwa, ale wtedy zaraz okazuje się, że mam tyle ważnych rzeczy do odpisania i dużo zaległości. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne karteczki tworzysz :)
    Ja też powinnam mniej siedzieć przy kompie, bo z 6 godz to za dużo dla moich oczu ;)
    A czekam na tą niespodziankę...

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne!
    zapraszam do mnie http://kulinarnyswiatrenaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję Kochane ! Cieszę się ,że Moja Dama wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze i mnie ona się podoba,a wykrojnik świetny,mimo że ja nie jestem kartkowa też bym taki chciała,bo to jest niezłe narzędzie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  44. I tutaj tez cudnie. Pprywam do obserwowanych i bede tu często zagladac. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)