wtorek, 12 sierpnia 2014

{100}Kartka w 'niebieskościach'

Witajcie Moje Kochane Perełki !Dochodzę do wniosku, że ze mnie to na prawdę beznadziejny przypadek. Mnie zawsze musi się coś stać...rajciu..Jak nie ostatnio przygoda na rowerze to teraz palec...No właśnie o co chodzi? Otóż zawsze miałam swoje naturalne długie paznokcie i tak się stało na moje nieszczęscie,że stuknełam i mój paznokieć się naderwał.Cały paznokieć mam zdeformowany i tutaj uwaga mam cały oropiały :( Wszstkie paznokcie obciełam. Byłam u lekarza i jestem na lekach, czekam teraz na wyniki badań.Mam tylko nadzieję,że paznokcia nie trzeba będzie usuwać. I teraz funkcjonuję bez kciuka.Cały zawinięty w bandażu , ciężko mi co kolwiek tworzyć, ale jestem osobą upartą tak też postaram się coś nowego zrobić;) Tak,że widzicie moje kochane Perełki ja to mam pecha do siebie!Mój Mężuś kochany się śmieje,że jesteśmy szczęśliwi w Miłości więc musi się nam coś ciągle przytrafiać hahah, pewnie ma racje ten mój Robaczek:) 
No dobrze Kochane, koniec mojej paplaniny.Cieszę się,że mój notesik wam się podobał.Dzisiaj przychodzę do was z karteczką w chłodnych niebieskich kolorach.













Kartkę zgłaszam na wyzwanie w http://stempellikartoon.blogspot.ie/2014/07/wyzwanie-24-letnia-paleta-kolorystyczna.html


Oraz w http://digi-scrappl.blogspot.ie/2014/08/wyzwanie-z-mapka.html




No i to by było na tyle na dzisiaj. Właśnie jestem w trakcie robienia paru stempleków dla was . Cieszę się, że wam się przydadzą. Buziaczki Kochane :*


77 komentarzy:

  1. Biedna jesteś, co ten pech się tak Ciebie uwiesił? Karteczka piękna, ten kolor jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ty bidulko moja, ty to masz zawsze jakieś przygody, ale na miłość boską przestań się przy okazji uszkadzać :) karteczka cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna, paluszek trzeba by w rywanol , na zaropiałe paznokcie zawsze pomagał, kartka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście pech, kurcze paznokieć to boli :((
    Bidok jesteś, ale może szybko się zagoi:))
    Karteczka śliczna, kolory cudne:)
    Pozdrawiam i ściskam mocno żeby palca nie urazić:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Biedactwo:) Współczuję i rozumiem, bo o mnie mówią że mi nawet w drewnianym kościele cegła spadnie na głowę:(
    Notesik piękny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym czytala normalnie osobie bo ja jestem ciamajda na potege hahah :*

      Usuń
  6. Prześliczna, bardzo lubię taką kolorystykę! Współczuję z paznokciami, ja mam zawsze obcięte na krótko, ale zazdroszczę długich, są takie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja kartka, życzę Ci powodzenia w wyzwaniu.
    Szymciu nic się nie martw, paluszek się wygoi.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymciu usiądź w końcu na czterech literach i się nie ruszaj przez kilka dni bo coś pechowy ten sierpień dla Ciebie . Karteczki idą Ci coraz lepiej co mnie bardzo cieszy . Widać że ci się spodobało !!
    Ja domknęłam walize , i jedna nogą jestem już w Chorwacji wyjazd jutro wieczorem. to moje oststnie wizyty na blogach Będę za Wami strasznie tęsknić.
    Pozdrawiam i buziaczki przesyłam do usłyszenia za 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bede za Toba bardzo tesknic !:* Postaram sobie nie zrobic krzywdy w tym czasie jak Cie nie bedzie hahah :*:*

      Usuń
  9. Śliczna karteczka, zwłaszcza że niebieski to mój kolor!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę,że karteczki Cie mocno wciągnęły:)) śliczna! a ja napiszę tylko tak jak Ania, siądź na swoim tyłeczku i nie ruszaj się przez kilka dni, kobieto, bo jakieś fatum nad Tobą wisi czy co?!buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana uważaj proszę na siebie!!!!!!!!!!!!!Może lepiej spokojnie twórz karteczki:) Zdrówka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka. Bardzo podoba mi się to połączenie odcieni niebieskiego, tym bardziej że to jeden z moich ulubionych kolorków :)
    Mam nadzieję, ze z palcem będzie wszystko ok i będziesz mogła wrócić do robótkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spokojnie ja też jestem "mistrzynią dziwnego chorowania" wśród znajomych, póki jestem zdrowa to ok, wystarczy zacząć tak ciągle coś....zdrówka, chłodny niebieski przełamany głębią napisu....podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka wygląda przepięknie... świetny dobór kolorów :) Bardzo mi się podoba... A Ty już może przestań sobie coś robić, uważam, że absolutnie wystarczy tych przypadków...
    Trzymaj się ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się paznokciem. Odrośnie. Mnie sie ciagle łamią. Dzięki za odwiedziny. Przez uzależnienie od wikliny papierowej zarzuciłam kartki. Jakoś sie musze zebrać w sobie i nadrobic zaległości. A Ty jak widze radzis zsobie nawet z wyzwaniami mimo paznokcia:)). Tez coś muszę wrzucić na wyzwania. Nie mam szczęscia do nagród, albo nie jestem w tych samych ramach. No ale cóż każdy ma swoje podejście do życia. Kartka ma super kolory morza.,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu zebym ja sie mogla przejmowac odrosnieciem paznokcia to bylabym w niebo wzieta :(

      Usuń
  16. Jak na kartkę robioną z niesprawnym kciukiem to całkiem, całkiem Ci ona wyszła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku!!!!!!!!!!!! mój kolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cudna kartka!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. To biedulka z Ciebie! Ale nie pechowa, bo masz cały palec:) Tak trzeba myśleć.
    Karteczkę bez tego kciuka zrobiłaś śliczną, trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, to aż tak strasznie z tym paznokciem?! Naprawdę coś ostatnio pechowy czas masz, ale nieszczęścia parami chodzą to już dobrze być powinno. Śliczna kartka, kolory takie jak lubię ( ale których ja nie lubię hi hi) super Ci wychodzą te kartki, pozdrawiam i buziaki wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna kartka :) świetne są te kolory :)
    i duuużo zdrówka i szczęścia, skoro ten pech tak za Tobą chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szymciu jaki pech:(((U mnie mówią, że nigdy nie może być jedna bieda tylko dwie- więc mam nadzieję,że czarna passa "wypadków" się skończy - limit wyczerpałaś na maksa! Życzę Ci zdrówka i niech ten pech w końcu Cię zostawi w spokoju!!!
    Kochana jak Ci się udaje po tym wszystkim tworzyć te śliczności?! Karteczka w tych chłodnych kolorkach wygląda fantastycznie:))) Jest bardzo elegancka i ma w sobie "takie coś", że nie można od niej oderwać oczek:)))
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kasienko Moja Kochana , ja mam nadzieje ze juz limit wyczerpalam tego pecha hahah , tworzyc sie da ale z jakimi trudnosciami bo to kciuk u prawej reki :( Ale dam jakos rade:*:*:*

      Usuń
  22. Kiedyś babcia przykładała mi smalcem i sokiem z aloesu (kwiatki- czasem ktoś ma w domu), a już chcieli mi ściągać paznokieć, wszystko ładnie się wygoiło :)
    Czasem naturalne sposoby zadziałają lepiej.
    Szybko zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie sasiadka dala mi prawdziwy aloes, bede probowac, dziekuje za rady :*:*

      Usuń
  23. Śliczna karteczka. Przyciągaj dobre myśli, odepchnij tego wstrętnego pecha :) po burzy zawsze wychodzi słońce <3 zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szymciu teraz to tylko odpoczywaj dobrze ?
    Życie daje zanc , że trzeba się zatrzymac na chwilę troszkę i te kartki były by dobre w tym momencie na uspokojenie :-)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  25. obyś tylko szybciutko wróciła do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karteczka piekna,pieknie wykonana.A z paznokciem to bywa tak-ropieje to wate z rywanolem pod paznokiec upychac...trzeba paznokiec podnosic.Ja juz to przezylam i pomoglo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka, bardzo mi się podoba, powiem szczerze,że robisz perfekcyjnie, bardzo mi się podobają. Super. Idealne, perfekcyjne. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, ściskam Cię serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Kochana jestes Kasienko , dostac takie komplementy od mistrza w robieniu kartek to naprawde dla mnie cos bardzo cennego :*

      Usuń
    2. Do mistrza mi wiele brakuje, ale dziekuję za dobre słowa:)))

      Usuń
  28. Aż mnie ciarki przeszły, jestem wrażliwa na punkcie moich pazurków, choć ostatnio mi też jeden się złamał, ale jak czytam o Twoim przypadku to aż mnie moje palce bolą! Współczuję! Oby nic się nie działo poważnego!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet bez kciuka kartka wyszła Ci prześliczna :)
    Mam nadzieję, że szybciutko się zagoi i pozostanie tylko szczęście w miłości :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo poważnego uszczerbku na palcu, Twoja twórczość widzę ma się dobrze! tak trzymaj. Pozdrawiam i szybkiego powrotu do całej sprawności Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymaj się będzie dobrze a karteczka cudna:-)buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szymciu moja coro kochana - co ty tam odczyniasz - mnie sie wlosy na glowie jeza z tego co ludziskom opowiadasz a malo tego to jeszcze tworzysz i pokazujesz dzien w dzien karteczki prace na na wwyzwania etc . - moja kochana przyfolguj troszke bo wezme na kolana jak matce przystalo - oj zmartwilam sie bardzo i prosze napisz dokladnie co sie dzieje - mimo wszystko karteczki pochwalam w obu postach - buziaki i isz mi prosze na priv bo ja juz trzy meile napisalam i zadnej odpowiedzi - oj = kurna co sie tam dzieje u ciebie - matczysko Mariisle wszystkie dobre eliksiry

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczka piękna, kolory przepięknie dobrane, lubię takie niebieskosci :)
    Z uszkodzonym kciukiem jest bieda, bo ciężko cokolwiek zrobić, ale moze juz limit wypadków wyczerpałaś i teraz będzie już tylko lepiej :) życzę ci tego serdecznie , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się kartka w tych kolorach. Zazdroszczę umiejętności. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  35. bidulka :( uważaj na siebie kochana. Kartka jest piękna, kolory takie jak lubię, fajnie ułożona. Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elegancka i nietuzinkowa! Śliczny odcień mają te niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miejmy nadzieję, że limit pechów już wyczerpałaś i od tej pory będą Cię spotykać same dobre rzeczy :) Karteczka super, lubię niebieski więc dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale przepiękna kartka! Bardzo mi się podoba, aw i ten kolorek *-*
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Współczuję przeżyć z paznokciem, ale mimo wszystko kartka wyszła ślicznie i nie widać, żeby twórcy cokolwiek dolegało :-) Ta piękna chłodna kolorystyka świetnie się tu zgrała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna kartka,idealnie dobrane kolory!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj straszliwie współczuję z tym paznokciem, wracaj szybciutko do zdrowia, choć i bez kciuka potrafisz wyczarować cuda

    OdpowiedzUsuń
  42. gorzej jak małe dziecko!
    ciebie to strach z oka spuścić, zaraz sobie zrobi krzywdę

    OdpowiedzUsuń
  43. Karteczka jest urocza, bardzo ciekawa paleta odcieni. Wygląda elegancko!
    Mam nadzieję, że paluszek szybko się zagoi! Dobra nowina to taka, że nieszczęścia chodzą parami więc limit Szymciu już wyczerpałaś. Czas na same dobre nowiny. Buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki za przemiły komentarz u mnie :) Szczęścia w miłości zazdroszczę, u mnie ostatnio coś go trochę mniej, ale jak są dołki, to muszą być i górki! A kartka śliczna, wszystko świetnie dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj, Szymko! Toż to cały ciąg zdarzeń... aż podziwiam, że mimo to nie poddajesz się i ciągle coś pięknego robisz :-)
    Karteczka jak zwykle śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  46. Przykra sprawa z swoim paznokciem. Mnie też się zdarzyło boleśnie złamać paznokcia, ale aż tak nie miałam żeby mi zaropiał. Życzę Ci dużo zdrówka :) Kartka cudowna, w moich kolorach, uwielbiam chłodne błękity :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za zapisanie się na moje candy ;) I chyba ciebie też nabrałam - tą pełnoletność to ja osiągnęłam kilkanaście lat temu :D A torcik osiemnastkowy mi koleżanki zrobiły by nie dopijać mnie ilością świeczek ;)
    Karteczka przepiękna, też lubię takie barwy.
    Życzę szybkiej poprawy z palcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rajciu to sie nabralam rzeczwiscie , ale mloda wygladasz :*

      Usuń
  48. Oby Twój kciuk się szybko goił czego Ci szczerze życzę bo na pewno jest Ci trudno cokolwiek zrobić. Jestem pełna uznania dla Twoich pozostałych 9 palców za stworzenie pięknej karteczki:D:D

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładna kartka. dziękuję za udział w wyzwaniu S&K

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)