czwartek, 2 stycznia 2014

{10}Szablony na kalendarz

Dzisiaj z mezem poszlam do pasmanterii i zakupilam sie w zapas wloczki oraz nowych drutow. Otoz zaczynam opanowywac sztuke robienia na drutach i juz po czasie zauwazylam ze jest to latwiejsze od robieniu na szydelku. Dzisiaj wykonuje ponczo z kwiatow i mam kolejene do skonczenia. Rowniez jeden wzor na mnie czeka do skonczenia, ktory oczywiscie wam przedstawie. Z tego wzgledu, iz jestem w trakcie robotek i brak mi czasu na te dana chwile na wykazanie opisow mam dla was szablony do wydrukowania na stworzenie wlasnego kalendarza na rok 2014. Pozdrawiamy.
Today, I went with my husband to the yarn shop and purchased in store Threads and new knitting hooks. Assert begin to master the art of knitting and after only time I noticed that this is easier than doing crochet. Today, I am making poncho with flowers and I have another one to finish. Also one pattern waiting for me to finish, which of course I will show you. For this reason, and am in the process my handmade stuff and I have no time for such a moment to demonstrate the descriptions I have for you to print templates to create your own calendar for 2014. Best regards.











zrodlo simplyhomeade.co.uk

1 komentarz:

  1. Fajnie stworzyć własny kalendarz, a już na pewno fajnie zaangażować w to dziecko. Tym bardziej, że można to pokolorować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)